Na początku było ciasto... A później z niego... Škoda FabiaNa początku było ciasto... A później z niego... Škoda FabiaNa początku było ciasto... A później z niego... Škoda FabiaNa początku było ciasto... A później z niego... Škoda Fabia
Smakowite detale Skody (kadr ze spotu)

Na początku było ciasto… A później z niego… Škoda Fabia

Na początku było ciasto... A później z niego... Škoda Fabia
Karina Wisz

Karina Wisz

-

Karina Wisz

Karina Wisz

„Baking of” – telewizyjna reklama najnowszego modelu Škody Fabii, zrealizowana przez londyńską agencję Fallon, zdobyła pierwszą nagrodę w konkursie British Television Advertising Craft Awards. Powstała na zamówienie brytyjskiego przedstawicielstwa koncernu Škoda. Choć trwa tylko minutę, kosztowała – bagatela – prawie 500 tys. funtów. A przedstawia... krótką historię pieczenia tortu w kształcie Škody Fabii rzeczywistych rozmiarów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja