Interaktywnie na YouTubeInteraktywnie na YouTubeInteraktywnie na YouTubeInteraktywnie na YouTube

Interaktywnie na YouTube

Interaktywnie na YouTube
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Jeszcze więcej zabawy i jeszcze więcej interakcji z użytkownikiem. Technika adnotacji YouTube umożliwia tworzenie interaktywnych filmów na najpopularniejszym serwisie wideo on-line – są już pierwsze przykłady.

Lipcowa kampania kanadyjskiego oddziału Samsunga „Follow Your Instinct” była pierwszą, w której adnotacje YouTube zastosowano do celów komercyjnych. W pierwszym filmie reklamowej serii bohater budzi się rano po burzliwej nocy. Reszta zależy już od nas – decydujemy o jego losach, posługując się adnotacjami YouTube.

Historyjka, w której nowy model telefonu Samsung Instinct pojawia się na zasadzie product placement, jest w gruncie rzeczy banalna.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja