Samsung dobry pasterzSamsung dobry pasterzSamsung dobry pasterzSamsung dobry pasterz

Samsung dobry pasterz

Samsung dobry pasterz
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Gdzieś w Walii w spokojny wieczór pasterze wyprowadzają na łąki stada owiec. Ale zwierzęta nie będą pasły się spokojnie, bo czeka je nie lada zadanie – mają dać zapierające dech w piersiach świetlne show. Tak powstanie viral idealny.

10 października 1873 roku w walijskiej miejscowości Bala zorganizowano pierwszy trial – zawody psów pasterskich, de facto promujące i rozwijające umiejętności treningowe „szkół” pasterskich. Choć coraz mniej przydatne w praktyce, a coraz bardziej turystyczno-sportowe, tradycje tej rywalizacji nie zaginęły. Oto z początkiem 2009 roku grupa pasterzy Baa-Studs postanowiła udowodnić, kto jest najlepszy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja