Chopin gra na nerwach - Marketing przy Kawie
Chopin gra na nerwachChopin gra na nerwachChopin gra na nerwachChopin gra na nerwach

Chopin gra na nerwach

Chopin gra na nerwach
Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

-

Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

Jak zawsze pod rozwianą wierzbą czy w kapturze blokersa? Z biało-czerwoną flagą czy w stylu plakatów Warhola? O to, jaki styl promowania Chopina i jego muzyki jest: skuteczniejszy, wrażliwszy, stosowny, bardziej twórczy, czytelny, trafny, należycie współczesny… – spierało się już spore grono krytyków. Temperaturę sporu mocno podniosła antologia komiksu na temat kompozytora, w której jeden z autorów przedstawia bohatera niemalże jako artystę pop, wysyła z koncertem do więzienia i każe mu szpetnie przeklinać. A że w założeniu komiks mieli czytać niemieccy uczniowie – nasz MSZ miał ochotę posłać całą publikację na przemiał.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja