Zmobilizować przekonanych - Marketing przy Kawie
Zmobilizować przekonanychZmobilizować przekonanychZmobilizować przekonanychZmobilizować przekonanych

Zmobilizować przekonanych

Zmobilizować przekonanych
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Reklama aborcyjna wzbudza emocje jak żadna inna, bo jej głównym celem nie jest przekonanie kogokolwiek do zmiany zdania w kwestii, która wynika ze światopoglądu i w której większość odbiorców ma wyrobione zdanie. Chodzi o mobilizację zwolenników. W Polsce, po kilkunastu latach przerwy, za jakiś czas będziemy pewnie świadkami ponownego starcia zwolenników i przeciwników aborcji. Także reklamowego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja