Polska w rankingu marek narodowychPolska w rankingu marek narodowychPolska w rankingu marek narodowychPolska w rankingu marek narodowych

Polska w rankingu marek narodowych

Polska w rankingu marek narodowych
Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

-

dyrektor zarządzający, Anagram Naming

Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

dyrektor zarządzający
Anagram Naming

Jak wynika z raportu Country Brand Index 2011, przygotowanego przez agencję FutureBrand, Polska awansowała o trzy pozycje w rankingu najsilniejszych marek państw. Nie można tego jednak uznać za sukces, bo w zestawieniu 113 krajów zajmujemy dopiero 79. miejsce.

Przed nami są między innymi Kenia, Albania i Wietnam. Tuż za nami znajdują się Laos i Gwatemala. Wynik ten należy więc raczej uznać za absolutną porażkę i nawet jeżeli po Euro 2012 nasza pozycja się poprawi, nie zmieni to faktu, że jako kraj nie potrafimy zadbać o swój wizerunek i renomę.

Nie tłumaczą nas zaszłości, bo w wolnym i demokratycznym kraju żyjemy już dość długo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja