Warszawa da się gonićWarszawa da się gonićWarszawa da się gonićWarszawa da się gonić

Warszawa da się gonić

Warszawa da się gonić
Marek Ronik

Marek Ronik

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Marek Ronik

Marek Ronik

dziennikarz
Marketing przy Kawie

5 grudnia pojawił się w Internecie nowy film promujący Warszawę jako gospodarza Euro 2012. Spot pozyskał uwagę odbiorców – nawet dużo uwagi. Najpierw dopatrzyli się oni nieczystych intencji w goniącym za bohaterką przypadkowym mężczyźnie: wypatrzyli u niego erekcję. Potem skrytykowali pomysły narracyjne i techniczną jakość realizacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja