Jaka jest sylwetka dzisiejszej kobiety? Wiemy, że większość pań nie przypomina modelek ze współczesnych fotografii typu fashion. Mają za to wiele wspólnego z damami uwiecznianymi na portretach klasyków malarstwa. Triumph namawiał kobiety, by wczuły się w rolę muz Rafaela, Botticellego, Matisse’a i innych wielkich artystów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Badanie rynku można potraktować nie tylko jako okazję do zebrania wiedzy na potrzeby marki. Zadając pytanie „Kim są konsumenci mojego produktu?”, można uzyskane odpowiedzi ubrać w ramy kampanii promującej to, co reprezentuje grupa docelowa. Kim zatem są mieszkanki Australii i Nowej Zelandii, którym Triumph chce sprzedawać bieliznę? Zbadano to i ujawniono w ubiegłorocznym raporcie podsumowującym ocenę kobiet w zakresie własnej sylwetki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.