Linia mistrzaLinia mistrzaLinia mistrzaLinia mistrza
The Art of Shaping – Triumph w „Marie Claire”

Linia mistrza

Linia mistrza
Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

-

Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

Jaka jest sylwetka dzisiejszej kobiety? Wiemy, że większość pań nie przypomina modelek ze współczesnych fotografii typu fashion. Mają za to wiele wspólnego z damami uwiecznianymi na portretach klasyków malarstwa. Triumph namawiał kobiety, by wczuły się w rolę muz Rafaela, Botticellego, Matisse’a i innych wielkich artystów.

Badanie rynku można potraktować nie tylko jako okazję do zebrania wiedzy na potrzeby marki. Zadając pytanie „Kim są konsumenci mojego produktu?”, można uzyskane odpowiedzi ubrać w ramy kampanii promującej to, co reprezentuje grupa docelowa. Kim zatem są mieszkanki Australii i Nowej Zelandii, którym Triumph chce sprzedawać bieliznę? Zbadano to i ujawniono w ubiegłorocznym raporcie podsumowującym ocenę kobiet w zakresie własnej sylwetki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja