W uproszczeniu: drukowanie 3D, Internet rzeczy, Big Data – to technologie, które w tym roku osiągnęły szczyt popularności. Taki obraz wyłania się z zaktualizowanej krzywej ekscytacji Gartnera oraz raportu McKinsey&Company. Każda ze wspomnianych technologii jest już wykorzystywana w marketingu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Krzywa ekscytacji Gartnera pokazuje rozwój technologii w czasie. Eksperci analizują dane, umieszczając daną technologię na linii w jednej z faz: gwałtownego wzrostu, szczytu popularności i załamania ekscytacji, po którym następuje powolna, ale bardziej stabilna faza odbudowy zainteresowania.
Wśród technologii znajdujących się w tym roku na szczycie krzywej jest m.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.