Jedź na wakacje i spłódź sobie dziecko – wbrew pozorom to nie temat kampanii społecznej, ale przesłanie najnowszej akcji promocyjnej biura podróży Spies z Danii. Postanowiło ono włączyć się w walkę z niskim przyrostem naturalnym w kraju, równocześnie zachęcając do skorzystania ze swoich usług.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Mockumentarny spot autorstwa agencji Robert/Boisen & Like-minded z Kopenhagi w ciągu pierwszych czterech dni od publikacji został wyświetlony na YouTube prawie 3,5 mln razy (do dziś wyświetleń jest ponad 6 mln). W rankingu virali serwisu AdAge dało mu to drugą pozycję w tygodniu rozpoczynającym kwiecień – po bezkonkurencyjnym od paru tygodni „Pierwszym pocałunku” marki Wren.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.