Blok reklamowy przykładnie prezentujący produkty, ludzi i miejsca często bywa ignorowany. Inaczej jest, gdy reklama wywoła u odbiorcy zdumienie przechodzące w podziw: „Jak oni to zrobili?”. Zaskakujący spot wzbudza niezwłoczną potrzebę wyjaśnienia sytuacji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Samo pozyskanie uwagi widza jest już sukcesem. Zaintrygowanie często prowadzi do prostej reakcji – poszukiwania odpowiedzi, dalszych informacji. Przez cały ten proces w pamięci konsumenta pozostaje produkt czy firma, która spowodowała to nagłe poruszenie.
Zdumienie odbiorcy próbują wykorzystywać członkowie zespołu OK Go. Niezależni rockmani z Chicago swoją muzykę postanowili promować za pomocą obrazów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.