5 sposobów na udany content marketing w rywalizacji Adidasa, Nike i innych globalnych sponsorów5 sposobów na udany content marketing w rywalizacji Adidasa, Nike i innych globalnych sponsorów5 sposobów na udany content marketing w rywalizacji Adidasa, Nike i innych globalnych sponsorów5 sposobów na udany content marketing w rywalizacji Adidasa, Nike i innych globalnych sponsorów

5 sposobów na udany content marketing w rywalizacji Adidasa, Nike i innych globalnych sponsorów

5 sposobów na udany content marketing w rywalizacji Adidasa, Nike i innych globalnych sponsorów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Planowanie w minutach, a nie w tygodniach, status oficjalnego sponsora, szukanie nawet najdrobniejszej okazji do wykreowania nowej historii – te elementy skutkują w content marketingu. Takie wnioski nasuwa obserwacja letniej rywalizacji globalnych sponsorów sportowych.

Ostatni gwizdek podczas MŚ w Brazylii nie oznaczał, że rywalizacja między globalnymi sponsorami zwolni choć na jeden dzień. Stawka jest zbyt wysoka. Adidas i Nike mają wspólnie aż 30 proc. światowego rynku odzieży sportowej – udziały te warte są 45 mld dolarów.

Jeśli weźmiemy pod uwagę tylko część związaną z piłką nożną, udział wzrasta aż do 70 proc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja