Planowanie w minutach, a nie w tygodniach, status oficjalnego sponsora, szukanie nawet najdrobniejszej okazji do wykreowania nowej historii – te elementy skutkują w content marketingu. Takie wnioski nasuwa obserwacja letniej rywalizacji globalnych sponsorów sportowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ostatni gwizdek podczas MŚ w Brazylii nie oznaczał, że rywalizacja między globalnymi sponsorami zwolni choć na jeden dzień. Stawka jest zbyt wysoka. Adidas i Nike mają wspólnie aż 30 proc. światowego rynku odzieży sportowej – udziały te warte są 45 mld dolarów.
Jeśli weźmiemy pod uwagę tylko część związaną z piłką nożną, udział wzrasta aż do 70 proc.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.