Facebook wprowadza reklamy multiproduktowe. Google rozszerza możliwości targetowania na urządzenia mobilne, a Groupon udowadnia, że znaczna część tego, co uważamy za bezpośrednie wejścia na stronę, w rzeczywistości stanowi ruch z wyszukiwarki.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przegląd najważniejszych nowości w performance marketingu zebranych przez iProspect Polska.
1. Facebook testuje rankingi miejsc w okolicy
Facebook wykonał kolejny krok, jeśli chodzi o dopasowywanie treści wytworzonych przez użytkowników do kontekstu. Funkcja oceniania miejsc zostanie rozszerzona i już niedługo będziemy mogli zobaczyć nie tylko ocenę, ale też porównanie danego sklepu bądź punktu usługowego do najbliższej konkurencji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.