Spoty iPhone’a 5S, pokazujące jego zastosowanie w różnych dziedzinach życia, wpisują się w dotychczasową narrację marki. W amerykańskiej branży reklamowej poruszenie wywołały jednak pogłoski, że firma Apple jest niezadowolona ze współpracy z agencją TBWA/Media Arts Lab.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nowe reklamy pokazują ludzi, którym aplikacje na smartfon pomagają wykonywać pracę lekarza czy strażaka. Pomagają sprawdzić poziom pH wody czy kurs samolotu, wykonać pomiar prędkości wiatru lub EKG u zwierząt, a także skorzystać na przykład z tłumacza głosowego. W pozostałych filmach reklamujących iPhone’a 5S przedstawiono przydatne akcesoria dla rodziców („Parenthood”) czy osób, które dbają o zdrowy tryb życia („Strength”), tworzą muzykę lub po prostu grają w gry („Powerful”).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.