Apple: marzenia o zmianie agencjiApple: marzenia o zmianie agencjiApple: marzenia o zmianie agencjiApple: marzenia o zmianie agencji

Apple: marzenia o zmianie agencji

Apple: marzenia o zmianie agencji
Marguerite

Marguerite

-

Marguerite

Marguerite

Spoty iPhone’a 5S, pokazujące jego zastosowanie w różnych dziedzinach życia, wpisują się w dotychczasową narrację marki. W amerykańskiej branży reklamowej poruszenie wywołały jednak pogłoski, że firma Apple jest niezadowolona ze współpracy z agencją TBWA/Media Arts Lab.

Nowe reklamy pokazują ludzi, którym aplikacje na smartfon pomagają wykonywać pracę lekarza czy strażaka. Pomagają sprawdzić poziom pH wody czy kurs samolotu, wykonać pomiar prędkości wiatru lub EKG u zwierząt, a także skorzystać na przykład z tłumacza głosowego. W pozostałych filmach reklamujących iPhone’a 5S przedstawiono przydatne akcesoria dla rodziców („Parenthood”) czy osób, które dbają o zdrowy tryb życia („Strength”), tworzą muzykę lub po prostu grają w gry („Powerful”).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja