„Leniwy branded content sam się nie zrobi. Potrzebujemy waszej pomocy” – Newcastle Brown Ale znów przekonuje, że nieraz humor potrafi zdziałać więcej niż wysoki budżet. Po reklamie, której nie było na Super Bowl, czas na reklamę z tanią grafiką.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Od 18 do 22 sierpnia użytkownicy mediów społecznościowych mogli wesprzeć browar z Newcastle, używając #NewcastleAdAid. Browar zachęcał do zamieszczania niezbyt udanych lub po prostu nudnych zdjęć, które mógłby wykorzystać. Oznaczone hashtagiem fotografie marka przerabiała w Photoshopie na reklamy, jednak nie ze zwykłą starannością agencji reklamowych, tylko w leniwy, niedbały sposób, parodiujący ideę wykorzystania crowdsourcingu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.