Fincher dla marki Gap – przeciętność ponadprzeciętnaFincher dla marki Gap – przeciętność ponadprzeciętnaFincher dla marki Gap – przeciętność ponadprzeciętnaFincher dla marki Gap – przeciętność ponadprzeciętna
„Ubieraj się, jakby nikt na ciebie nie patrzył” (kadr ze spotu marki Gap)

Fincher dla marki Gap – przeciętność ponadprzeciętna

Fincher dla marki Gap – przeciętność ponadprzeciętna
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Seria czterech filmów w stylu kina noir ma nadać nowy rys wizerunkowy do bólu zwyczajnej marce Gap. A hasła „Ubieraj się normalnie” czy „Ubieraj się, jakby nikt na ciebie nie patrzył” można nawet uznać za buntownicze.

Oglądaliście komedię „Crazy, Stupid, Love”, w której zagrał sztandarowy przystojniak Hollywood, Ryan Gosling? Każdy, kto ją oglądał, zapewne pamięta słynne zdanie wypowiedziane przez aktora do Steve’a Carella – grającego nieporadnego męża, którego zdradziła żona. „Be better than The Gap”.

„Bądź lepszy niż Gap” – tego chciał nauczyć elegancki podrywacz głównego bohatera filmu i wszystkich oglądających.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja