IKEA Norge prowadzi kampanię reklamową skoncentrowaną na codziennych problemach i wyzwaniach norweskich rodzin. Intrygujący i przykuwający uwagę spot można obejrzeć z różnych perspektyw – i docenić wielowymiarowość rozwiązań oferowanych przez meblarskiego giganta.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Motyw przewodni kampanii ubrany został w krótkie hasło „Dobry dzień zaczyna się tutaj” („En god dag starter her”). Z pewnością nie należy ono do rewolucyjnych, nie różni się też zbytnio od wątku realizowanego w Polsce.
W trosce o udany poranek
Ankieta przeprowadzona przez Ikeę we współpracy z Respons Analyse (jedno z największych biur analiz działających w Norwegii) wykazała, że połowa mieszkańców kraju fiordów wierzy w to, że dobry poranek ma decydujący wpływ na powodzenie w ciągu całego dnia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.