Na początek – jak tego nie robić. Poparty własnymi doświadczeniami autora oraz obserwacjami z rynku przegląd działań, które nie przynoszą chluby markom. Są wśród nich mniej lub bardziej spektakularne porażki. Łączy je jedno – zrozumienie blogosfery oraz odpowiednie przygotowanie mogło im wszystkim zapobiec.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Blogerzy coraz częściej znajdują się w obszarze zainteresowań marek. Czy to jako bohaterowie reklam, czy służąc swoim zasięgiem w kampanii, czy wreszcie jako ambasadorzy – pomagają dotrzeć do specyficznych grup docelowych. Wypada ich jednak traktować po partnersku. Nawet jeśli obecnie często sprawiają wrażenie nieprofesjonalnych, szybko się uczą.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.