Victorio, morderczy perfekcjonizm nie musi być sekretem pięknaVictorio, morderczy perfekcjonizm nie musi być sekretem pięknaVictorio, morderczy perfekcjonizm nie musi być sekretem pięknaVictorio, morderczy perfekcjonizm nie musi być sekretem piękna
Nieskazitelne piękno w rozmiarach od 32 do 38

Victorio, morderczy perfekcjonizm nie musi być sekretem piękna

Victorio, morderczy perfekcjonizm nie musi być sekretem piękna
Katarzyna Dyrcz

Katarzyna Dyrcz

-

Katarzyna Dyrcz

Katarzyna Dyrcz

W świecie poprawności politycznej wyostrzonej do maksimum to konsumenci wytyczają ścieżki, którymi podążają marki. Marketerzy muszą ostrożnie stawiać każdy krok, z wrażliwością sejsmografu wychwytywać społeczne trendy. Victoria’s Secret uraziła odbiorczynie swoim sloganem i zdjęciem zbyt szczupłych modelek – takich, jakie zatrudnia od lat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja