Mainostoimisto Huutomerkki, czyli Agencja Kreatywna Wykrzyknik – ten nowy gracz na fińskim rynku reklamy przyciągnął ostatnio uwagę marketingowców (i nie tylko) na całym świecie. Czym? Między innymi tym, że nie istnieje.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ta fikcyjna firma to efekt współpracy znanego producenta telewizyjnego i filmowego FremantleMedia z najzupełniej prawdziwą agencją TBWA Helsinki.
FremantleMedia, który na swoim koncie ma produkcję lub współprodukcję tak dużych formatów telewizyjnych, jak „Idol”, „X Factor”, „Mam talent” czy „Taniec z gwiazdami”, wspólnie z TBWA stworzył nowy sitcomowy format „Buy This!”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.