Jeżeli zgodzimy się, że mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus, to zauważmy też, że w reklamie te planety dawno już nie orbitowały tak daleko od siebie. To oddalenie wynika z marketerskich pomysłów i prób ich realizacji. Podczas gdy na Wenus dzieje się magia, Mars stoi pustynną monotonią i generalnie przynudza.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Marketing „kobiecy” już od jakiegoś czasu jest modnym zagadnieniem. Kolejne marki prześcigają się w tym, jak portretować współczesną kobietę i umiejętnie odpowiadać na jej potrzeby. Konsumentka AD 2014 jest oczkiem w głowie dla niemal wszystkich kategorii, od FMCG poczynając, przez technologię, na motoryzacji kończąc.
Nic zresztą w tym dziwnego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.