Dr. Dre łapie pokolenie selfieDr. Dre łapie pokolenie selfieDr. Dre łapie pokolenie selfieDr. Dre łapie pokolenie selfie

Dr. Dre łapie pokolenie selfie

Dr. Dre łapie pokolenie selfie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nazywany architektem gangsta rapu, w sześć lat stworzył markę uznawaną za jeden z największych sukcesów 2014 roku. Wszystko dzięki odpowiedniemu insightowi konsumenckiemu i kilku tradycyjnym narzędziom marketingowym.

Film zatytułowany „#SoloSelfie” rozlał się po Internecie w niesamowitym tempie. Od debiutu na YouTube 26 listopada 2014 roku w ciągu tygodnia obejrzało go prawie 7 mln osób, po niecałych dwóch miesiącach – 16 mln.

Nie przeszkodził w tym fakt, że minutowy spot jest skonstruowany według banalnego przepisu. Celebryci zza oceanu: Nicki Minaj, Kendall i Kylie Jenner, Serena Williams, Bethany Mota po prostu używają słuchawek Beats by Dre Solo2, a w tle słychać charakterystyczną piosenkę „Something New” szwedzkiego duetu Axwell Λ Ingrosso.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja