Kefir jako produkt funkcjonalny? Rosół w cenie kawy ze Starbucksa? Nowe potrzeby konsumenckie Amerykanów sprawiają, że podstawową żywność można sprzedawać w USA jako produkty premium. I dobrze na tym zarabiać.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Amerykanie oszaleli na punkcie kefiru, mimo że większość z nich nie potrafi wymówić tej nazwy. Na powtórnym odkryciu napoju popularnego we wschodniej Europie wielkie pieniądze zrobiła firma Lifeway, którą założył emigrant ze Związku Radzieckiego, Michael Smolyansky. W ubiegłym roku sprzedaż Lifeway Foods, największego dostawcy kefiru w Stanach Zjednoczonych, wzrosła do 130 mln dol.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.