Więźniowie, bezrobotni, osoby, które znalazły się w kryzysowej sytuacji – o tych tzw. trudnych klientach opowiadali prelegenci spotkania z cyklu Komu Komunikacja, pt. „PR dla wytrwałych”. Odbyło się ono w krakowskim areszcie śledczym przy ul. Montelupich.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Budynek, w którym odbyło się spotkanie, zapisał się na kartach historii jako miejsce kaźni Polaków. To tu napotkać można obecnie – jak określił to kpt. Przemysław Renda, oficer prasowy Zakładu Karnego w Tarnowie-Mościcach – największe zagęszczenie trudnych klientów.
Zakład karny – miejsce z trudnym PR-em
Zdaniem prelegenta dobry wizerunek więzienia buduje resocjalizacja osadzonych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.