Bądź sobą – ale z naszym produktemBądź sobą – ale z naszym produktemBądź sobą – ale z naszym produktemBądź sobą – ale z naszym produktem

Bądź sobą – ale z naszym produktem

Bądź sobą – ale z naszym produktem
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Snickers nie zwalnia tempa kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”. Nie tylko ta marka ma zresztą odwagę przekonywać odbiorcę w reklamach, że bez jej produktu jest on tylko gorszą wersją siebie. Przekaz oddziałuje silniej, gdy można go dobitnie ująć – a można to zrobić w medium, które pozwala na pewną bezkompromisowość.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja