Szybka reakcja to miesiące planowaniaSzybka reakcja to miesiące planowaniaSzybka reakcja to miesiące planowaniaSzybka reakcja to miesiące planowania

Szybka reakcja to miesiące planowania

Szybka reakcja to miesiące planowania
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Przypomnij sobie, kiedy ostatnio oglądałeś telewizję. Czy miałeś też włączony telefon komórkowy lub tablet? Bardzo prawdopodobne. Podczas codziennych czynności niemal każdy zerka do serwisów typu Facebook czy Instagram. A to otwiera nowe możliwości promocji.

Prawie 80% oglądających telewizję ma przy sobie telefon lub tablet. Podczas dużych, medialnych wydarzeń zapewniają one kontakt ze znajomymi i możliwość podzielenia się opinią.

Pamiętacie ubiegłoroczny mecz Polski z Niemcami? Pierwsze reakcje na strzelone gole pojawiały się na Facebooku sekundy po zdobyciu bramki. Dla dużych marek prowadzących kampanie w social media szybka reakcja na wydarzenia to klucz do sukcesu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja