Przypomnij sobie, kiedy ostatnio oglądałeś telewizję. Czy miałeś też włączony telefon komórkowy lub tablet? Bardzo prawdopodobne. Podczas codziennych czynności niemal każdy zerka do serwisów typu Facebook czy Instagram. A to otwiera nowe możliwości promocji.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Prawie 80% oglądających telewizję ma przy sobie telefon lub tablet. Podczas dużych, medialnych wydarzeń zapewniają one kontakt ze znajomymi i możliwość podzielenia się opinią.
Pamiętacie ubiegłoroczny mecz Polski z Niemcami? Pierwsze reakcje na strzelone gole pojawiały się na Facebooku sekundy po zdobyciu bramki. Dla dużych marek prowadzących kampanie w social media szybka reakcja na wydarzenia to klucz do sukcesu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.