Czy motyw hejtera w przekazie marketingowym zostanie zastąpiony przez schemat znany z działania internetowych trolli? Na razie zdarza się to głównie w kampaniach społecznych – marki komercyjne zwykle jeszcze nie są tak odważne.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W skrócie wygląda to tak. Najpierw prezentujemy odbiorcom określone zachowanie wywołujące silne negatywne emocje. Gdy poczują złość, szok, ciekawość – zmieniamy kontekst, uświadamiając im, że sami postępują podobnie.
Właśnie w ten sposób angażuje nieświadomych odbiorców internetowy trolling. To zjawisko nieco bardziej subtelne od prymitywnego hejtowania czy „wojny na obelgi” (ang.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.