Dorzucę swoje trzy grosze do debaty na temat kampanii Toscaniego dla marki Roleski. Krytycznie podchodząc do własnego krytycyzmu, tym razem powiem dosadnie: 3 x Tak! Dla stawki, reklamy i jej skutków.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Cenna cena
Zacznijmy od tego, co w ofertach handlowych i informacjach prasowych podawane jest na końcu. Kampania Roleskiego kosztować ma 5,5 miliona złotych.
Dużo to czy mało? Nie moje pieniądze, więc bardzo mnie to nie zajmuje. To jednak przypadek zupełnie inny niż machnięte na kolanie logo dla województwa czy „kampania społeczna” promująca zbiórkę 1% dla korporacyjnych fundacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.