Piękni, młodzi i bogaci – to do nich kierowana była oferta marki odzieżowej Abercrombie & Fitch. Teraz, po spadku sprzedaży, firma celuje w mainstream. Czy to koniec amerykańskiego snu?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Po tym, kiedy w 1992 władzę w firmie przejął Michael Jeffries, Abercrombie & Fitch czekały zmiany. I to spore. Grupą docelową A&F była bogata, wyzwolona młodzież – co potwierdzały sposoby promocji, wystrój sklepów, komunikacja z klientami.
Po 22 latach w firmie Jeffries pożegnał się z brandem. Nowe sklepy nie osiągały odpowiednich wyników finansowych, a sama sprzedaż spadła z 1,03 miliarda do 911,4 milionów dolarów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.