Streaming staje się popularną alternatywą dla tradycyjnej telewizji, nic więc dziwnego, że za widzami wędrują reklamy. Internet oferuje tańszy „czas antenowy” i lepiej wyselekcjonowanego odbiorcę. Ale nie jest już reklamowym dzikim zachodem.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Treści reklamowe to często dla portali internetowych podstawowe źródło zysku. Im więcej osób obejrzy dany klip, tym więcej pieniędzy trafi do twórców strony. Ci dzięki temu stworzą lepsze treści, co znowu przyciągnie większą liczbę internautów – i tak dalej. Koło się zamyka. Okazuje się jednak, że użytkownicy nie chcą już oglądać spotów czy bannerów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.