To w końcu musiało nadejść. Po tylu kampaniach opartych na wzmacnianiu poczucia piękna kobiet musiał pojawić się ktoś, kto w analogiczny sposób zwróci się do mężczyzn. Tym kimś są twórcy z agencji Forsman & Bodenfors, którzy ostatnio pracowali dla norweskiej sieci odzieżowej Dressmann.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Młodzi i starzy, zarówno atletycznie zbudowani, jak i korpulentni czy wątli – tacy są modele promujący „Bieliznę dla perfekcyjnych mężczyzn” Dressmanna. W czarno-białym spocie prezentują się w bokserkach, a w tle szwedzka wokalistka Maja Francis wyśpiewuje swoją wersję „Po prostu jaki jesteś” Billy’ego Joela.
Do podstawowego spotu dodano rozszerzoną wersję, w której pokazano sceny z planu zdjęciowego, jednocześnie wzmacniając przesłanie kampanii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.