Czy agencja content marketingowa założona wspólnie przez holding reklamowy WPP, tabloid „Daily Mail” i Snapchat to ciekawostka, czy przyszłość biznesu reklamowego? Pewne jest tylko to, że coraz większe zapotrzebowanie reklamodawców na treść nęci zarówno agencje, jak i media.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Powstanie agencji Truffle Pig ogłosili w lipcu, na festiwalu Cannes Lions, Martin Sorrell, szef WPP i Jon Steinberg, CEO amerykańskiego oddziału „Daily Mail” oraz szef Snapchata Evan Spiegel. Adres firmowej witryny to www.trufflepig.farm. Nietypowe są też nazwy stanowisk: farmer (general manager), shepherd (account strategist), truffle chef (editorial content strategist).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.