2 8 0 0 0 30.10.2015Słupsk z nowym logo (wideo)Słupsk zaprezentował nowy system identyfikacji wizualnej. Logo nawiązuje do herbu miasta – osią kreacji jest gryf i rzeka Słupia.
0 1 0 0 0 29.10.2015IRCenter: Finałowy koncert Konkursu Chopinowskiego 2015 wyświetlono na YouTube 1,7 mln razyXVII Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina miał globalny zasięg – i takim medium dotarł on do największej widowni: przez YouTube. W Polsce ton dyskusji nadawały Telewizja Polska i Instytut Chopina, które relacjonowały wydarzenie w publicznych kanałach telewizyjnych i we własnych kanałach w social media. IRCenter przeanalizował medialny zasięg muzycznych zmagań.
0 1 0 0 0 29.10.2015Wszystkich Świętych kontra Halloween w Google – analiza SEMStorm (infografika)Wielkimi krokami zbliża się pierwsza listopadowa uroczystość – Dzień Wszystkich Świętych. Przed nią czeka nas jeszcze wieczór Halloween, którego popularność w ostatnich latach rośnie. Specjaliści firmy SEMStorm przygotowali analizę dotyczącą tego, czego konkretnie szukamy w Google w związku z tymi okazjami.
0 4 0 0 0 29.10.2015Filmowa promocja konsumencka marki Original SourceMarka żeli pod prysznic Original Source we współpracy z VoD rozpoczęła promocję konsumencką dla fanów kina. Klient drogerii Rossmann, który kupi produkt oznaczony specjalną naklejką, będzie miał możliwość obejrzenia jednego ze stu filmów dostępnych na stronie OriginalSourcePrezentuje.pl.
0 4 0 0 0 29.10.2015IMM: Najbardziej opiniotwórcze media we wrześniu. Głównym tematem problem imigracyjny w EuropieWe wrześniu dominowały tematy społeczno-polityczne związane z narastającym kryzysem imigracyjnym w Europie. Liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów została „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając „Newsweeka” oraz „Rzeczpospolitą” – wynika raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
0 3 0 0 0 29.10.2015Poznań Game Arena – 3 dni grania, 2 mln promocji. Analiza PSSMTegoroczna edycja Poznań Game Areny wyróżniała się rekordową liczbą zwiedzających i wystawców – 66,3 tys. fanów gier, 130 ekspozytorów, 800 stanowisk. Na temat eventu pojawiło się 1,1 tys. materiałów, a w social media o PGA wspominano 6 tys. razy. Press-Service Monitoring Mediów podsumował obecność medialną PGA w okresie od 5 do 25 października 2015 r.
0 4 0 0 0 29.10.2015Polskie firmy technologicznie innowacyjne nadal mocne w Europie Środkowej – raport „Technology Fast 50” DeloitteW 16. edycji rankingu Deloitte najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej znalazło się 19 spółek z Polski. Na pozycji lidera zestawienia głównego „Technology Fast 50” plasuje się czeska firma Simplity. Tuż za nią jest spółka Sky Cash Poland. Trzecia pozycja przypadła zeszłorocznemu zwycięzcy – węgierskiemu Szallas.hu.
0 2 0 0 0 29.10.2015Nowy raport Sotrendera – „Insight Trends”Od czterech lat Sotrender wydaje raporty „Fanpage Trends”, podsumowujące najważniejsze wydarzenia i działania marek na polskim Facebooku. Firma obserwuje trendy i opisuje je. Teraz wprowadza nowe raporty, wykorzystujące dane insightowe/pogłębione. Można będzie dowiedzieć się z nich m.in. tego, które branże najbardziej angażują fanów oraz jak często promowane są posty.
0 9 0 0 0 29.10.2015Wyniki Megapanelu – wrzesień 2015 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za wrzesień 2015 r.
1 1 0 0 0 28.10.2015Kibicowanie w stylu Emirates na stadionie klubu Benfica Lizbona (wideo)Podczas derbowego meczu na Estádio da Luz na murawie pojawiły się członkinie załogi pokładowej linii Emirates. Udzieliły fanom Benfiki Lizbona kilku wskazówek, jak prawidłowo kibicować.