Espresso

28 października 2015

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2015

Wakacje, szkoła czy polityka – na co postawiły sieci handlowe w III kwartale? Badanie IMM

W tym roku lato było wyjątkowo gorące. Upały zniechęcały do myślenia o 1 września i zakupie szkolnej wyprawki. Jak poradziły sobie z tym sieci handlowe? O czym w letnie miesiące dyskutowali internauci? Co kupowali przed wakacyjnymi wyjazdami? Czy znaleźli przystępną ofertę szkolnych akcesoriów? Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował publikacje na temat poszczególnych sieci handlowych w III kwartale 2015 r.

27 października 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2015

Mobile w branży automotive i retail pod lupą IAB Polska i Mindshare

Wszystkie największe polskie firmy motoryzacyjne na stronach mobilnych oferują zapisy na jazdę próbną. Za pośrednictwem aplikacji robi to 12% z nich. Pod tym kątem sprawdzono także reklamodawców handlowych. Jak wygląda kondycja kanału mobile w branżach automotive oraz retail? Gdzie w zestawieniu plasuje się Polska? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w raporcie IAB Polska i domu mediowego Mindshare.

Poprzednie Następne