1 1 0 0 0 28.10.2015Wiata przystankowa z rozszerzoną rzeczywistością na Cannes Lions Imagination Day (wideo)29 października w sieci kin Multikino po raz dziesiąty odbędzie się Cannes Lions Imagination Day. W ramach wydarzenia w warszawskim Multikinie Złote Tarasy AMS zaprezentuje na dużym ekranie prototypowy efekt augmented reality, który został zastosowany w wiacie przystankowej.
1 1 0 0 0 28.10.2015Bezpieczeństwo na stoku i drodze w spocie zimowych opon Bridgestone (wideo)W październiku rozpoczęła się zimowa kampania reklamowa firmy Bridgestone. Firma z rynku oponiarskiego kładzie w niej nacisk na bezpieczeństwo, koncentrując się na znaczeniu opony jako „jedynego systemu bezpieczeństwa samochodu, który ma kontakt z drogą”.
0 1 0 0 0 28.10.2015Gdzie biznes spotyka technologię. Targi Mobile-IT oraz Mobile Trends Conference już w lutymMobile Trends Conference oraz 3. Targi Rozwiązań IT, E-commerce i Urządzeń Mobilnych Mobile-IT odbędą się w lutym 2016 r. w Krakowie. Organizatorzy zmienili zakres tematyczny wydarzenia. Ma to zaowocować połączeniem nowych stref tematycznych z tym, co zdało egzamin podczas poprzednich edycji.
0 4 0 0 0 28.10.2015Wakacje, szkoła czy polityka – na co postawiły sieci handlowe w III kwartale? Badanie IMMW tym roku lato było wyjątkowo gorące. Upały zniechęcały do myślenia o 1 września i zakupie szkolnej wyprawki. Jak poradziły sobie z tym sieci handlowe? O czym w letnie miesiące dyskutowali internauci? Co kupowali przed wakacyjnymi wyjazdami? Czy znaleźli przystępną ofertę szkolnych akcesoriów? Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował publikacje na temat poszczególnych sieci handlowych w III kwartale 2015 r.
0 5 0 0 0 28.10.2015Forum Nowe Japońskie Technologie 2015 – relacja23 października w Krakowie odbyła się II edycja Forum Nowe Japońskie Technologie. Tegoroczne spotkanie realizowane było pod hasłem „Foto. Animacja. Grafika”.
0 1 0 0 0 28.10.2015Kongres Online Marketing – ostatni dzień przyjmowania zgłoszeń19 listopada w Warszawie rozpocznie się 10. Kongres Online Marketing. Jego uczestnicy wysłuchają 21 prelekcji i wezmą udział w warsztatach. Wśród gości specjalnych będą m.in. Natalia Hatalska, Kaspar Szymański, Roman Łoziński i Marcin Maj.
0 1 0 0 0 28.10.2015Raport „State of Mobile Commerce” firmy CriteoUrządzenia mobilne zdominowały ścieżkę zakupową. Raport „State of Mobile Commerce” firmy Criteo pokazuje, że w III kwartale zakupy cross-device były kluczowym trendem napędzającym sprzedaż.
0 1 0 0 0 28.10.2015Santander Consumer Bank oficjalnym głównym sponsorem Justyny Kowalczyk [aktualizacja]Oficjalnym głównym sponsorem Justyny Kowalczyk zostanie Santander Consumer Bank. Dotychczas mistrzynię narciarstwa biegowego można było oglądać w reklamach Raiffeisen Polbanku.
0 1 0 0 0 28.10.2015Zwyczajność jest w modzie – raport o normcorze i „Pokoleniu 3N”70% młodych Polaków z większych miast deklaruje, że szuka w życiu równowagi. 61% chciałoby żyć w świecie prostszych wartości. Ponad połowa ma dość obnoszenia się z markami i wybiera pozorną nonszalancję. Co oznacza normalność na polskiej ulicy? Odpowiedź można znaleźć w raporcie o trendzie normcore. Opracowanie przygotowały firmy CPC i Clue PR.
0 1 0 0 0 27.10.2015Mobile w branży automotive i retail pod lupą IAB Polska i MindshareWszystkie największe polskie firmy motoryzacyjne na stronach mobilnych oferują zapisy na jazdę próbną. Za pośrednictwem aplikacji robi to 12% z nich. Pod tym kątem sprawdzono także reklamodawców handlowych. Jak wygląda kondycja kanału mobile w branżach automotive oraz retail? Gdzie w zestawieniu plasuje się Polska? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w raporcie IAB Polska i domu mediowego Mindshare.