0 2 0 0 0 7.10.2015Letni Chamski Podryw króluje na YouTube. Wrześniowy „YouTube Trends” SotrenderaTwórcy kanału Letni Chamski Podryw rozbili we wrześniu bank na YouTube. „Pomidorowa” – ich parodia utworu „Naucz mnie” Sarsy – z ponad 7,7 mln wyświetleń była najchętniej oglądanym filmem miesiąca. Sam kanał awansował o 130 pozycji w zestawieniu najchętniej oglądanych kanałów polskojęzycznych. Sotrender prezentuje raport „YouTube Trends”.
1 1 0 0 0 7.10.2015„Przejrzyj nas na wylot” – BoboVita promuje kaszki i posiłki w słoiczkach (wideo)Ruszyła druga odsłona kampanii marki BoboVita (Nutricia Polska). Działania mają zasięg ogólnopolski i prowadzone są w telewizji, prasie oraz Internecie.
1 1 0 0 0 7.10.2015STS ponownie apeluje o ograniczenie dostępu dzieci do pornografii (wideo)Stowarzyszenie Twoja Sprawa znów zachęca konsumentów do podpisania się pod petycją o wprowadzenie zmian w udostępnianiu treści pornograficznych po wysłaniu SMS-a premium. W ramach akcji przygotowano spot „Bez limitu”, naśladujący typowe reklamy operatorów sieci komórkowych.
2 1 0 0 0 7.10.2015Kasa Stefczyka przekonuje: „Polski kapitał buduje naszą przyszłość” (wideo)5 października rozpoczęła się kampania wizerunkowa Kasy Stefczyka. Jej hasło to: „Polski kapitał buduje naszą przyszłość”.
0 1 0 0 0 7.10.2015Mediacap przejmuje całościowe udziały w The Digitals6 października polska grupa mediowa Mediacap zawarła umowę, zgodnie z którą przejmie 100% udziałów w The Digitals w ramach wykupu akcji od Bartosza Aninowskiego – jednego z założycieli agencji. Równocześnie obejmie on 49% udziałów w Edge Technology, spółce zależnej The Digitals.
0 1 0 0 0 7.10.2015Grupa WP konsoliduje e-commerce odzieżowy – Domodi i Allani razemKontrolowana przez Wirtualną Polskę marka Domodi przejmuje 100% udziałów swojego głównego konkurenta – Allani. W ten sposób WP realizuje strategię wzmocnienia pozycji w obszarze odzieżowego e-commerce. Wartość transakcji wyniosła 11,3 mln zł.
2 1 0 0 2 7.10.2015Toyota, metalowy zespół i „The Final Countdown” (wideo) [aktualizacja]Toyota Polska rozpoczęła kampanię reklamową pakietu Safety Sense. W adaptacji reklamy na polski rynek wykorzystano utwór „The Final Countdown” zespołu Europe.
0 5 0 0 0 6.10.2015IX Targi e-Handlu ruszają 14 października14 października w Warszawie rozpoczną się IX Targi e-Handlu. To spotkanie branży e-commerce w Polsce, organizowane przez Fundację Polak 2.0.
0 1 0 0 0 6.10.2015Co trzeci internauta na stronach erotycznych – GemiusBlisko 8 mln pełnoletnich użytkowników Internetu odwiedza strony o tematyce erotycznej. Internauci zainteresowani tą tematyką najchętniej odwiedzają strony RedTube.com, Pornhub.com oraz Xhamster.com.
0 1 0 0 0 6.10.2015Finaliści XIII edycji konkursu Złote SpinaczeJury wybrało projekty, które otrzymały nominacje do finału w 27 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015. Zwycięzców poznamy 4 grudnia.