0 3 0 0 1 1.10.2015Herbalife i Cristiano Ronaldo tworzą napój dla sportowcówFirma Herbalife oraz Cristiano Ronaldo ogłosili wprowadzenie na rynek nowego napoju sportowego: CR7 Drive. To zwieńczenie roli firmy jako oficjalnego sponsora piłkarza (w zakresie zaopatrywania w odżywki) i odzwierciedlenie efektów długotrwałej współpracy.
0 1 0 0 0 1.10.2015Rafał Brzoska zwiększa udziały w SalesManago do 40%W 2014 r. Rafał Brzoska objął 20% udziałów w SalesManago przy wycenie 25 mln zł. Obecnie zwiększył zaangażowanie w spółce Benhauer (producencie rozwiązania) do 40%.
0 1 0 0 0 1.10.2015Laureaci Konkursu Biuletynów Firmowych 20151 października ogłoszono wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2015. Była to 15. edycja wydarzenia.
1 1 0 0 0 1.10.2015Piątnica promuje Mleko Wiejskie (wideo)Z początkiem października wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa Mleka Wiejskiego OSM Piątnica. Emisja spotów będzie trwać do 8 listopada. Reklamy zawierają hasło: „To z Piątnicy, to naturalne”.
0 3 0 0 0 1.10.2015Neckermann po 20 latach zmienia logo1 października zmienia się logo biura podróży Neckermann. Miejsce żółtej litery „N”, która identyfikowała touroperatora w Polsce od 20 lat, zajmie teraz słoneczne serce. To symbol Thomas Cook Group, do której należy marka.
0 5 0 0 0 1.10.2015IAB Polska prezentuje raport „Programmatic”89% reklamodawców korzysta z modelu programmatic w reklamie internetowej. 48% uważa, że jest on skuteczniejszy od tradycyjnej kampanii online – wynika z raportu „Programmatic”, przygotowanego przez IAB Polska.
1 1 0 0 0 1.10.2015Kawa zbożowa Anatol promowana jako „klasyka poranka” (wideo)Z końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej z portfolio Delecty. Potrwa do końca listopada, a jej hasło to: „Anatol – klasyka poranka”.
0 4 0 0 0 1.10.2015„Nowe ciasto leci w miasto” – Focus Pizza promuje ofertę dronemFocus Pizza – firma gastronomiczna, która zadebiutowała w Szczecinie oraz Gdańsku – rozpoczęła promocję swoich produktów. Wykorzystała do tego dron z podwieszoną reklamą graficzną.
0 3 0 0 1 1.10.2015Adrian znów szokuje. Reklama cmentarnaProducent rajstop Adrian rozpoczął kolejną kampanię billboardową. Tym razem na plakacie pojawiła się modelka oparta o nagrobek. Obok jej wizerunku umieszczono znane słowa księdza Jana Twardowskiego.
4 3 0 0 0 1.10.2015„O2. Serce Internetu” – rebranding marki i kampania wizerunkowa (wideo, audio)1 października debiutuje nowe O2. Łączy w sobie cechy aplikacji mobilnej, serwisu internetowego i elementy charakterystyczne dla social media. Działaniom towarzyszy rebranding marki i kampania wizerunkowa pod hasłem „O2. Serce Internetu”.