1 1 0 0 0 29.09.2015Kampania na rzecz legalizacji oleju z konopi do celów leczniczych (wideo)Wystartowała kampania „Konopie leczą”. Jej bohaterami zostały osoby leczące siebie lub bliskich nielegalnym w Polsce olejem z konopi. 30-sekundowy spot miał premierę 28 września w sejmie RP.
0 1 0 0 0 29.09.20157. Forum Marketingu Zintegrowanego startuje w listopadzie7. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego rozpocznie się 4 listopada w Warszawie. Przez dwa dni uczestnicy będą zapoznawać się ze szczegółami najciekawszych kampanii marketingu 360 stopni i dyskutować o tych projektach z ich twórcami.
1 1 0 0 0 29.09.2015Deloitte: Pokolenie Y chce pracować, rozwijać się i przewodzićPonad 80 proc. młodych osób zdobywa pierwsze doświadczenia zawodowe już w trakcie studiów. Blisko 40 proc. chce pracować w międzynarodowych firmach. Jedna na dziesięć myśli o własnym biznesie – wynika z badania „Pierwsze kroki na rynku pracy – liderzy przyszłości” firmy Deloitte.
0 1 0 0 0 29.09.2015Wpływowe kobiety w kalendarzu Pirelli na 2016 rokNajsłynniejszy kalendarz świata w 2016 r. zaprezentuje się w zupełnie nowej formie. Tym razem zamiast roznegliżowanych modelek przed obiektywem stanęły wpływowe kobiety. Wśród nich m.in. Yoko Ono i Serena Williams.
0 5 0 0 0 29.09.2015Zdjęcia znanych dziennikarzy wykorzystane w reklamach firmy W.Kruk28 września w wydaniach pism „Wprost” i „Newsweek Polska” pojawiła się fotorelacja z jubileuszu firmy jubilerskiej W.Kruk. W reklamowym materiale znalazły się zdjęcia znanych dziennikarzy wykorzystane bez ich wiedzy.
1 1 0 0 0 29.09.2015Nałęczowianka zachęca: „Wyskocz z kapci!” (wideo)Rozpoczęła się kampania wody mineralnej Nałęczowianka. Marka zachęca Polaków do codziennej aktywności i witalnego stylu życia. W ramach loterii można wygrać nagrody za wysłanie organizatorom własnych domowych kapci.
0 1 0 0 0 29.09.2015Value Media zintegrowany z AllegroDom mediowy Value Media (Group One) włączył do oferty prowadzenie działań reklamowych w serwisie Allegro.pl. Klienci będą mogli trafić z reklamą do osób, które poszukują konkretnych produktów.
0 3 0 0 0 29.09.2015ARC Rynek i Opinia: Większa aktywność w programach lojalnościowych47% Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych. W porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł odsetek osób, które uczestniczą w więcej niż jednym programie oraz które są aktywne – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Najbardziej znanym programem jest Payback – 38% osób korzystających z programów lojalnościowych deklaruje uczestnictwo w nim.
2 1 0 0 0 29.09.2015Gillette Venus przekonuje kobiety do mówienia stereotypom „nie!” (wideo)Marka Gillette Venus rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii, w której zajmuje stanowisko w sprawie stereotypizacji kobiet. Działania pod hasłem „Use Your And” mają inspirować kobiety do uwolnienia pełnego potencjału oraz zniesienia ograniczeń związanych z szufladkowaniem. W Polsce ambasadorką akcji jest Anna Lewandowska.
1 1 0 0 0 28.09.2015„Wyślij filmik, wrzuć na walla, zatweetuj, napisz status na Facebooku” – PiS doradza swoim zwolennikom (wideo)26 września Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało kolejny spot wyborczy. Trwający ponad minutę film skierowany jest do zwolenników partii – przede wszystkim internautów. Zawiera instrukcje dla sympatyków PiS.