1 1 0 0 0 16.09.2015Facebook wprowadzi przycisk „nie lubię” (wideo)15 września twórca i CEO Facebooka ogłosił, że serwis wprowadzi wkrótce przycisk „nie lubię”. Dokładna data nie jest jeszcze znana, jednak trwają już prace nad tą opcją.
0 2 0 0 0 15.09.2015Za treści premium internauci najchętniej odwdzięczają się adresem e-mail – badanie IRCenterSiedmiu na dziesięciu internautów jest gotowych podjąć jakąś czynność, aby otrzymać dostęp do treści typu premium. Najczęściej podają adres e-mail, rzadziej zaś płacą za dostęp (20%) czy udostępniają informację w mediach społecznościowych (21%) – wynika z badania przeprowadzonego przez IRCenter oraz LeadR.
0 1 0 0 0 15.09.2015Nestlé Polska wybrało agencję do obsługi online marki Nescafé Dolce GustoPrzetarg na obsługę sklepu internetowego Dolce-gusto.pl wygrała agencja Bold Brand Commerce, specjalizująca się w projektowaniu, wdrażaniu i obsłudze systemów e-commerce. Zajmie się ona rozwijaniem i bieżącą obsługą platformy marki Nescafé Dolce Gusto.
3 1 0 0 0 15.09.2015Praca.pl promuje „Wynagrodzenie za polecenie” (wideo)Serwis Praca.pl rozpoczął jesienną kampanię reklamową. Promuje w niej „Wynagrodzenie za polecenie” – internetowy ogólnodostępny system płatnych rekomendacji pracowników.
0 1 0 0 0 15.09.2015„PR na afiszu”, czyli Komu Komunikacja o promocji teatru22 września w Krakowie odbędzie się 19. bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W roku święta polskiego teatru związanego z obchodami 250. rocznicy powstania teatru publicznego w Polsce, we wrześniu, czyli w miesiącu, w którym zaczyna się sezon teatralny, prelegenci i uczestnicy zastanowią się nad tym, jak promować spektakle oraz wydarzenia sceniczne i jak zrozumiale mówić o teatrze.
0 1 0 0 0 15.09.2015Nominacje w XVI edycji SKM SAR Effie AwardsTegoroczne jury nominowało do nagród Effie 68 kampanii. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 12 października.
1 1 0 0 0 15.09.2015Warta, miłość, śmieci – inicjatywa „Mamy rzekę” przypomina o potrzebie sprzątania (wideo)Brzeg Warty, letni dzień, zakochana para i... śmieci. W ten sposób spot inicjatywy „Mamy rzekę” przypomina poznaniakom, że po pobycie nad wodą powinni po sobie sprzątać.
1 1 0 0 0 15.09.2015Jak mobile zmienia biznes? Raport firmy Bluerank (infografika)Jedna czwarta internautów kupuje mobilnie. Zakupy w tym kanale są cenione ze względu na wygodę i oszczędność. W sumie stanowią one około 10% wszystkich transakcji w Polsce, a 40% mobilnych Polaków przynajmniej raz zapłaciło telefonem – wynika z raportu „Mobile w biznesie”, przygotowanego przez Bluerank.
0 2 0 0 0 14.09.2015Małopolska z nowym logo14 września zaprezentowano nowe logo Małopolski. Przedstawia ono tęczową literę M – kolory mają symbolizować m.in. rzekę, szczyty gór czy wieże kościołów.
0 2 0 0 0 14.09.2015Pierwsza kampania McDonald’s Polska na Instagramie9 września na Instagramie ruszyła kampania „Mam smaka na Maka”. Ma ona charakter wizerunkowy i jest kontynuacją strategii komunikacji marki McDonald’s.