0 1 0 0 0 8.09.2015Mobile Vikings z agencją do obsługi full servicePrzetarg na długofalową obsługę marketingową operatora telefonii komórkowej Mobile Vikings wygrała agencja Faster & Better. Zakres współpracy obejmie realizację działań kreatywnych, kampanię outdoorową i ambientową, internetową oraz zakup mediów.
0 3 0 0 0 8.09.2015„YouTube Trends” – sierpień 2015 (infografika)Ostatni miesiąc wakacji upłynął pod znakiem obniżonej aktywności użytkowników YouTube. Średnia liczba nowo dodanych filmów dla analizowanych kanałów wyniosła 10,6 i jest to wynik o 9,4% niższy niż w lipcu. Sotrender prezentuje sierpniowy raport „YouTube Trends”.
0 1 0 0 0 8.09.2015Druga edycja Digital Marketing Heroes rusza 24 września w WarszawieGoogle, LiveRail, Wirtualna Polska, Brand24, Cloud Technologies czy Allegro – eksperci m.in. tych marek przybędą na konferencję Digital Marketing Heroes 2015. Wydarzenie rozpocznie się 24 września.
1 1 0 0 0 8.09.2015Nationale-Nederlanden z kampanią „Mamy serce do ubezpieczenia” (wideo)Wystartowała kampania reklamowa Nationale-Nederlanden TUnŻ (wcześniej ING TUnŻ). Towarzyszy jej hasło: „Mamy serce do ubezpieczenia”. Celem działań jest promocja pozytywnych postaw w kwestii profilaktyki zdrowotnej i finansowej.
1 1 0 0 0 8.09.2015Platforma Obywatelska zaprezentowała hasło wyborcze (wideo)„Tak. Chodzi o waszą przyszłość” – to hasło wyborcze Platformy Obywatelskiej. Kreacja ukazuje premier Ewę Kopacz rozmawiającą w pociągu z trojgiem młodych ludzi.
0 1 0 0 0 8.09.2015Marka Mola obsługiwana w Internecie przez VML PolandPrzetarg na internetową obsługę marki Mola na rynkach polskim, czeskim i słowackim (na dwóch ostatnich funkcjonuje ona jako Tento) wygrała agencja VML Poland. Elementem współpracy jest m.in. przygotowanie całościowej strategii internetowej na 2016 r.
0 1 0 0 0 8.09.2015Ostatnie dni zgłoszeń do Golden Drum12 września mija termin nadsyłania zgłoszeń do Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum. Do konkursu zaproszone są agencje z 37 państw Nowej Europy, które mogą zgłaszać się w ramach 17 różnych grup podzielonych na 99 kategorii.
0 1 0 0 0 8.09.2015YouTube udostępni markom dane dotyczące faktycznej widoczności reklamYouTube wkrótce ma udostępnić firmom możliwość weryfikacji skuteczności kampanii prowadzonych w serwisie. Reklamodawcy będą mogli sprawdzić, czy ich reklamy są widoczne dla użytkowników – donosi „Financial Times”.
1 1 0 0 0 8.09.2015„Ceneo. Kliknij to!” – kampania promująca aplikację mobilną serwisu (wideo)10 września rozpocznie się telewizyjna i radiowa kampania serwisu zakupowego Ceneo.pl, pod hasłem „Ceneo. Kliknij to!”. Główny motyw muzyczny stanowi hit lat 90. – utwór „U Can’t Touch This” MC Hammera ze zmodyfikowanym, polskim tekstem. Całość promuje aplikację mobilną serwisu.
0 1 0 0 0 8.09.2015Roadshow „E-commerce w praktyce” rusza w trasę po Polsce z hasłem: „Sprzedawaj więcej!”Grupa Unity po raz szósty wyruszy w trasę po Polsce z cyklem bezpłatnych konferencji „E-commerce w praktyce”. Tym razem hasło przewodnie brzmi: „Sprzedawaj więcej!”. Spotkania odbędą się we Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie i Krakowie. Prawo, technologia, logistyka, performance marketing – to niektóre z tematów wydarzeń.