0 1 0 0 0 2.09.2015Szczegółowe uzasadnienie zarzutów – nowa procedura UOKiKOd 1 września UOKiK będzie przedstawiał przedsiębiorcom szczegółowe uzasadnienie zarzutów. Nowa procedura realizuje jeden z głównych elementów misji urzędu – zapewnienie w postępowaniach sprawiedliwości proceduralnej, w tym prawa do obrony. Wyjaśnienia dla uczestników rynku będą publikowane na stronie WWW UOKiK.
1 1 0 0 1 2.09.2015Talk-show w TVP1 głównym punktem kampanii Lidla z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą (wideo)Lidl Polska rozpoczyna nową odsłonę kampanii marketingowej. Wraz z gospodarzami – Dorotą Wellman i Karolem Okrasą – zaproponuje format w konwencji talk-show „Dorota, Karol i goście”, emitowany w TVP1. Bohaterowie kampanii będą gotować i rozmawiać z zaproszonymi gośćmi.
0 1 0 0 0 1.09.2015Polmos Bielsko-Biała poszukuje agencji do prowadzenia fan page’a Żytniej ExtraPo publikacji zdjęcia dokumentującego wydarzenia tzw. zbrodni lubińskiej na facebookowym profilu marki Żytnia Extra firma Polmos Bielsko-Biała zdecydowała się rozwiązać umowę z agencją prowadzącą jej fan page. Jak podaje serwis Press, teraz szuka nowej agencji do obsługi w tym serwisie.
2 1 0 0 0 1.09.2015Piłkarze i Robert Kubica w kampanii wizerunkowej Grupy Lotos (wideo)1 września wystartowała kampania wizerunkowa Grupy Lotos z udziałem piłkarskiej reprezentacji Polski oraz Roberta Kubicy. To nowa odsłona działań mających pokazać, w jaki sposób marka wspiera ludzi w ich drodze, integruje we wspólnym przeżywaniu sportowych emocji i zaspokaja potrzeby.
0 1 0 0 0 1.09.2015Wieprzowina z Europy będzie promowana w Japonii i KanadzieW Japonii i Kanadzie rozpocznie się kampania „Rozsmakuj się w Europie”, promująca europejską wieprzowinę. Zostanie przygotowana na zlecenie Związku „Polskie mięso” zrzeszającego blisko 70 polskich producentów branży mięsnej oraz Agencji Rynku Rolnego. Zrealizują ją: dom mediowy SPC House of Media i agencja reklamowa Legend Group.
1 1 0 0 0 1.09.2015Kampania wprowadzająca na rynek markę Zbożaki (wideo)Nestlé Polska wprowadza na rynek Zbożaki – kaszki z dodatkiem zbóż i owoców. Towarzyszy temu kampania reklamowa realizowana m.in. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kinach sieci Cinema City oraz Imax, a także w Internecie.
1 1 0 0 0 1.09.2015Philips wita „w świecie łatwego prasowania” (wideo)Wystartowała kampania „Witaj w świecie łatwego prasowania”, promująca żelazka z serii PerfectCare Elite firmy Philips. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz Internecie, obejmują też współpracę z blogerkami.
0 1 0 0 0 1.09.2015Jak Polacy ruszyli na podbój sieci handlowych. Badanie PBS (infografika)Na zakupy Polacy najczęściej wybierają się do sieci dyskontowych. Są też w stosunku do nich najbardziej lojalni i zadowoleni z ich usług (w porównaniu do super- i hipermarketów, małych i średnich sklepów czy hurtowni) – wynika z badania przeprowadzonego przez PBS.
0 1 0 0 0 1.09.2015Axel Springer i Samsung Electronics ogłaszają strategiczne partnerstwo1 września cyfrowy wydawca Axel Springer oraz Samsung Electronics ogłosili nowe strategiczne partnerstwo. Będzie ono skoncentrowane na rozwoju cyfrowych usług medialnych dla europejskich konsumentów.
0 1 0 0 0 1.09.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYUczelnia Łazarskiego i e-Izba zapraszają na studia podyplomowe E-commerceUczelnia Łazarskiego we współpracy z e-Izbą stworzyła nowy program studiów podyplomowych E-commerce. Przygotowano go, opierając się na doświadczeniach e-Izby oraz ekspertów w dziedzinie zarządzania sprzedażą internetową, e-biznesu, e-marketingu, badań rynku i trendów konsumenckich(Informacja promocyjna)