0 1 0 0 1 28.08.2015Polacy i linie lotnicze – badanie IQS (infografika)W ostatnim półroczu co trzeci Polak leciał samolotem – wynika z badania internetowego przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS. Ze względu na trwający sezon urlopowy ponad połowa badanych odbywała podróże w celach turystycznych. Loty z przyczyn rodzinnych wymieniło 30% badanych, a biznesowych 6%.
0 2 0 0 0 28.08.2015Jedna trzecia e-sklepów korzysta z Instagrama – badanie IdealoW porównaniu z zeszłym rokiem niemal 30 proc. więcej polskich sklepów internetowych korzysta z Instagrama. Tym samym serwis ten wyprzedził konkurenta – przeznaczony do publikowania i katalogowania obrazków Pinterest. To wnioski z badania Idealo.pl.
0 1 0 0 0 27.08.2015Szlachetna Paczka wybrała OpcomOpracowaniem strategii i realizacją kampanii e-marketingowej Szlachetnej Paczki zajmie się Opcom. Agencja wygrała przetarg.
1 1 0 0 0 27.08.2015Uczestniczki talent shows ponownie w reklamach Link4 (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Link4. Spot w formie teledysku wykorzystuje przebój „I’m So Excited” The Pointer Sisters. Występują w nim wokalistki znane z programów typu talent show.
0 9 0 0 0 27.08.2015Wyniki Megapanelu – lipiec 2015 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2015 r.
1 1 0 0 0 27.08.2015Józef Młynarczyk w kampanii STS (wideo)Bukmacher STS rozpoczął kampanię, w której informuje o sponsorowaniu reprezentacji Polski w piłce nożnej. W spocie wystąpił były reprezentant kraju, medalista mistrzostw świata z 1982 r. – Józef Młynarczyk.
1 1 0 0 0 27.08.2015III konferencja motoryzacyjna TNS Polska: „Wertepy i tarapaty. Przygody konsumentów na czterech kółkach” (wideo)24 września w Warszawie rozpocznie się III konferencja motoryzacyjna TNS Polska. W tym roku organizatorzy zaprezentują historie konsumentów na rynku motoryzacyjnym w kontekście wyzwań, z jakimi muszą się oni mierzyć.
0 1 0 0 0 27.08.2015III Kongres e-Handlu za miesiąc w WarszawieFundacja Polak 2.0 po raz trzeci organizuje Kongres e-Handlu. Spotkanie praktyków e-commerce odbędzie się 29 września w Warszawie.
4 1 0 0 0 27.08.2015Kibic z kosą spalinową na stadionie Legii, czyli akcja marki Obi (wideo)Przed szóstą kolejką rozgrywek Ekstraklasy, meczem pomiędzy Koroną Kielce a Legią Warszawa, miało miejsce nietypowe zdarzenie. Kilka minut przed rozpoczęciem spotkania na murawie pojawił się mężczyzna z ręczną kosą do trawy. Było to elementem kampanii supermarketów budowlanych Obi „Skusisz się, nawet jeśli nie masz ogrodu”.
0 1 0 0 0 27.08.2015Stadion w Białymstoku szuka sponsora tytularnegoSpółka zarządzająca stadionem w Białymstoku poszukuje sponsora tytularnego. Zainteresowane firmy mogą zgłosić chęć uczestniczenia w postępowaniu do 21 września.