0 1 0 0 0 13.08.2015„Jeszcze tylko wyślę snapa i możemy iść” – jak aplikacja przekonuje do siebie kolejnych użytkowników?Pokolenie Z zna Snapchata na wylot, pokolenie Y mniej więcej kojarzy, a X zastanawia się zapewne, co może być ciekawego w patrzeniu w telefon przez cały dzień. Według analizy IMM w okresie od 21 lipca do 5 sierpnia w Internecie i social media pojawiło się ponad 1,5 tys. informacji o Snapchacie.
0 2 0 0 0 13.08.2015Polki chętnie sięgają po suplementy diety – badanie ARC Rynek i OpiniaPonad połowa (58%) klientek aptek i drogerii przyznaje, że zażywa suplementy diety. 54% badanych uważa, że mogą one przynosić korzyści zdrowotne i można je zażywać bez ograniczeń. Najpopularniejszymi preparatami są te na włosy i paznokcie. Miejsca, w których respondentki najczęściej kupują suplementy diety, to apteki (79%) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 13.08.2015KER: Limitowany „Internet bez limitu” Play i billboard ze skąpo ubranymi kobietami naruszają normy Kodeksu etyki reklamyDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi na kolejne reklamy. KER uznała, że internetowa kreacja Play z hasłem „Internet bez limitu” oraz billboard promujący panele podłogowe firmy PPHU Multifloor naruszają normy Kodeksu etyki reklamy.
1 1 0 0 0 13.08.2015Branża turystyczna musi otworzyć się na kanały cyfrowe – Deloitte66 proc. Brytyjczyków powyżej 16. roku życia w poszukiwaniu ofert wyjazdów wakacyjnych korzysta głównie z Internetu. 59 proc. turystów porównuje ceny ofert online, a portale z porównywarkami stanowią najpopularniejszy i wpływowy sposób poszukiwania wakacji (wykorzystywane przez 42 proc. użytkowników) – wynika z analizy Deloitte.
1 1 0 0 0 13.08.2015Blachotrapez kontynuuje kampanię reklamową w telewizji (wideo)Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii wizerunkowej firmy Blachotrapez. Działania pod hasłem „Dachy wielu pokoleń” prowadzone są w telewizji.
0 2 0 0 0 12.08.2015Andrzej Duda królem retweetów: „Twitter Trends” – lipiecPolskojęzyczne profile na Twitterze w lipcu opublikowały o 8% mniej tweetów niż w maju, a średnia liczba retweetów na wpis spadła o 38%. Liczba obserwujących wzrastała o 32% wolniej niż w maju. Największą popularnością cieszyły się tweety, w których pojawiła się wzmianka o Andrzeju Dudzie – wynika z raportu „Twitter Trends” Sotrendera.
0 1 0 0 0 12.08.2015Leniwe lato z dala od ekranów: „YouTube Trends” – lipiecUżytkownicy YouTube w lipcu byli zdecydowanie mniej aktywni niż w czerwcu. Kanały opublikowały o 3,5% mniej filmów niż miesiąc wcześniej, a średnia liczba wyświetleń analizowanych przez Sotrendera materiałów zmalała o 44%. Spadła również średnia liczba komentarzy pod filmami, osiągając w lipcu wynik o blisko 8% gorszy niż w czerwcu.
0 1 0 0 0 12.08.2015Inea wybrała dom mediowyAlternatywny operator multimedialny Inea wybrał ZenithOptimedia Group do obsługi budżetu mediowego. ZOG zajmie się realizacją działań mediowych, w tym planowaniem komunikacji, planowaniem i zakupem mediów off- i online (również w modelu AoD), działaniami efektywnościowymi, SEM i SEO.
0 1 0 0 0 12.08.2015„Po co Ci logo?” – e-book Andrzeja-Ludwika WłoszczyńskiegoUkazała się książka „Po co Ci logo?” Andrzeja-Ludwika Włoszczyńskiego. Elektroniczna publikacja powstała z tekstów pisanych przez autora w większości na bloga, ale też publikowanych w „2+3D”, „Beauty & Business” oraz „Visual Communication”.
1 1 0 0 0 12.08.2015Mamy i dzieci śpiewają o Piątusiu (wideo)„To z Piątnicy, to naturalne” – tak brzmi hasło ogólnopolskiej kampanii reklamowej jogurtów dla dzieci Piątuś. Spoty, w których mamy i dzieci śpiewają o zaletach jogurtów, zobaczyć można od 12 sierpnia w telewizji.