0 1 0 0 0 12.08.2015W październiku rusza „100% Retail & Fashion” – konferencja dla marek odzieżowych, obuwniczych i bieliźnianychPo raz drugi odbędzie się „100% Retail & Fashion” – konferencja skierowana do branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. Dwudniowe wydarzenie rozpocznie się 8 października w Sopocie.
0 1 0 0 0 12.08.2015Graal wybrał agencję PRProducent i dystrybutor konserw rybnych i mięsnych, firma Graal, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja poprowadzi działania w zakresie komunikacji zewnętrznej.
0 5 0 0 0 12.08.2015IMM: Rekordowe wydatki reklamowe sieci handlowych. W social media nastrój piknikowyW II kwartale 2015 r. działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję ponad 308 mln zł – wynika z raportu IMM. To o około 24 mln więcej niż kwartał wcześniej, a w porównaniu do analogicznego okresu rok temu budżety wzrosły o 36 mln zł. Na podium znalazły się Lidl, Tesco i Biedronka.
1 1 0 0 0 12.08.2015Kampania reklamowa marki Ucando (wideo)Wystartowała ogólnopolska kampania Ucando – platformy internetowej z częściami motoryzacyjnymi, która w tym roku rozpoczęła działalność w Polsce. Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, prasie motoryzacyjnej oraz Internecie.
0 2 0 0 0 11.08.2015„Fanpage Trends” – lipiec 2015W przeciwieństwie do Twittera na Facebooku w lipcu nie zapanowała atmosfera wakacyjnego rozleniwienia. Na analizowanych przez Sotrendera profilach opublikowano wówczas ponad 283 tys. postów, czyli o niemal 2% więcej niż w czerwcu. Wpisy okazały się również znacznie bardziej angażujące – wynika z raportu „Fanpage Trends”.
0 9 0 0 0 11.08.2015Wyniki Megapanelu – czerwiec 2015 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2015 r.
0 3 0 0 0 11.08.2015„To piszę ja, Andrzej Duda” – nowy prezydent w social media. Analiza IMMW ciągu pierwszych dziesięciu dni sierpnia na temat Andrzeja Dudy pojawiło się ponad 73 tys. wzmianek w prasie, na portalach internetowych i w social media. Jak wynika z monitoringu IMM, największe zainteresowanie nowy prezydent wzbudzał w serwisach społecznościowych i na forach.
2 1 0 0 0 11.08.2015„Daj mi wodę” – psy zabierają głos (wideo)Mrówka, Pola, Shila, Tosa, Honor i Prim – to psy, które wystąpiły w filmie „Daj mi wodę”, przygotowanym przez Warszawską Szkołę Reklamy oraz Szkołę Wizażu i Charakteryzacji SWiCH. Spot jest częścią kampanii, która rozpoczęła się 10 sierpnia.
0 1 0 0 0 11.08.2015Maspex zamierza kupić pakiet udziałów w spółce farmaceutycznej10 sierpnia Grupa Maspex Wadowice złożyła wniosek do UOKiK o zgodę na zakup od funduszu zarządzanego przez Paan Capital 44% udziałów w farmaceutycznej firmie Sequoia. Firma ta specjalizuje się w sprzedaży produktów dla niemowląt i dzieci oraz kobiet w ciąży.
0 1 0 0 0 11.08.2015Targi Reklama360 ruszają pod koniec września29 września rozpoczną się Targi Reklama360. Potrwają do 1 października. W tym czasie uczestnicy będą też mogli wziąć udział w wydarzeniach towarzyszących.