0 1 0 0 0 18.07.2015Młodzi Polacy najczęściej płacą kartą debetową – wyniki badańJeden na pięciu Polaków przed trzydziestką ma kartę kredytową, jednak tylko 6% tę formę płatności wybiera najczęściej. Młodzi Polacy za zakupy częściej płacą kartą debetową do konta (63%) lub gotówką (27%) – wynika z badania instytutu 4P Research Mix, przeprowadzonego na zlecenie Banku Zachodniego WBK.
0 1 0 0 0 18.07.2015Płace w branży komunikacji marketingowej – SAR podaje wyniki badańStowarzyszenie SAR ogłosiło wyniki dorocznego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej. Pokazują one, że branża nie do końca wyszła z kryzysu.
0 1 0 0 0 18.07.2015„PR to potęgi klucz”, czyli Komu Komunikacja o promocji nauki23 lipca w Krakowie odbędzie się 17. bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W lipcu, w którym obchodzimy m.in. rocznicę wydania dzieła Marii i Piotra Curie ogłaszającego odkrycie polonu, uczestnicy spotkania porozmawiają o tym, jak skutecznie promować naukę.
1 1 0 0 0 15.07.2015Jogobella zachęca, by poczuć z nią rytm (wideo)W nowym spocie Jogobelli (Zott) motyw muzyczny dobrze znany z reklam marki wykonywany jest w różnych stylach i z różnymi tekstami. Do podobnej zabawy zapraszani są także odbiorcy.
0 3 0 0 0 15.07.2015Millward Brown i LifeTube chcą łączyć twórców wideo na YouTube z markamiLifeTube i Millward Brown nawiązali współpracę w ramach projektu badawczego. Stworzyli InScore – wskaźnik do mierzenia wizerunku twórców wideo na YouTube. Ma on pozwolić specjalistom marketingu oraz agencjom mediowym na trafne dopasowywanie osób do marek i tworzenie par o największym potencjale marketingowym.
0 1 0 0 0 15.07.2015Google wprowadza nowy model naliczania opłat za reklamy na YouTubeInterakcja z potencjalnym klientem w reklamach TrueView pozwala na budowanie z nim relacji. Od 8 czerwca zaczęto naliczać płatności za zaangażowanie widza w treść reklamy In-Stream.
0 1 0 0 0 15.07.2015Ecco International Communication Network rozszerza zasięg w EuropieDo Ecco Network, grupy zrzeszającej niezależne agencje PR, dołączyła szwajcarska agencja Bernet PR. W ramach działań sieci będzie współpracować m.in. z agencją On Board, która jest jedynym polskim przedstawicielem Ecco Network.
3 1 0 0 0 15.07.2015Kujawscy zapylacze przejmują rolę pszczół – akcja na rzecz ochrony owadów (wideo) [aktualizacja]W Internecie pojawił się film przedstawiający pierwszego z trzech kujawskich zapylaczy. Bohaterowie akcji podejmują się zapylania roślin, by zwrócić uwagę społeczeństwa na rolę pszczół w przyrodzie. Akcja jest częścią 5. edycji programu Zakładów Tłuszczowych Kruszwica, produkujących m.in. Olej Kujawski – „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”.
4 1 0 0 0 15.07.2015Nowa kampania Allegro promuje różne kanały dostępu do serwisu (wideo)Wystartowała letnia odsłona kampanii wizerunkowej Allegro. Składają się na nią spoty telewizyjne oraz internetowe.
1 2 0 0 0 15.07.2015Dwie strony karty Visa: kampania promująca płatności w InternecieVisa Europe promuje płatności kartami Visa w Internecie. W ogólnopolskiej kampanii wykorzystano 30-sekundowy spot emitowany w telewizji oraz Sieci, a także reklamę prasową i outdoorową.