1 1 0 0 0 8.07.2015Sony nawiązuje współpracę z Foo Fighters (wideo)Firma Sony zamierza angażować się w różne inicjatywy, które będą promować amerykańską grupę rockową Foo Fighters, a jednocześnie podkreślać zalety dźwięku o wysokiej rozdzielczości. Utwory zespołu w tym formacie zabrzmią w Japonii, USA, Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji.
0 1 0 0 0 8.07.2015Nowelizacja Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów7 lipca rząd przyjął projekt Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Jej cele to szybsze eliminowanie praktyk niekorzystnych dla konsumentów oraz usprawnienie kontroli klauzul niedozwolonych.
1 1 0 0 0 8.07.2015Użytkownicy sieci Play bohaterami akcji internetowej (wideo)Play zorganizował konkurs dla użytkowników swojej sieci. Zadaniem było przygotowanie krótkiego filmu wideo ilustrującego hasło „Jestem w Play i mam Stan Darmowy”.
0 2 0 0 0 7.07.2015Czerwcowy „Twitter Trends” – miesiąc dominacji muzycznych hashtagówW czerwcu na Twitterze panował mniejszy ruch. Administratorzy profili opublikowali o blisko 9% mniej tweetów niż w maju, natomiast liczba retweetów spadła o 34%. Jednocześnie profilom przybyło o 27% mniej nowych obserwujących niż miesiąc wcześniej. Sotrender prezentuje raport „Twitter Trends”.
1 1 0 0 0 7.07.2015Mozart rozbrzmiewał w Warszawie (wideo)W ponad pięćdziesięciu stołecznych kawiarniach, restauracjach, klubach oraz w przestrzeni publicznej zabrzmiała muzyka Wolfganga Amadeusza Mozarta. Jednodniowa kampania „Mozart wszędzie” promowała odbywający się właśnie 25. Festiwal Mozartowski.
0 3 0 0 0 7.07.2015Przyjaciel ważniejszy niż celebryta – raport IQS 96 na temat wideo onlineTylko 5 proc. Polaków deklaruje, że wystąpienie celebryty, blogera bądź vlogera zdecydowanie zachęca ich do obejrzenia materiału wideo w Internecie. Dla blisko 80 proc. respondentów o wiele ważniejsze są rekomendacje znajomych. To główne wnioski z raportu IQS 96 „Tradycyjna telewizja nie ma szans na sukces w Sieci”.
0 1 0 0 0 7.07.2015Zwycięzcy Golden Arrow 201525 czerwca ogłoszono zwycięzców konkursu Golden Arrow 2015. Grand Prix zdobyły agencje BBDO Warszawa, Socialyse, Starcom MediaVest Group za kampanię „Dotrzymane obietnice” dla marki Prudential.
0 1 0 0 0 7.07.2015Adrino podsumowuje półrocze w reklamie na tablety (infografika)Czerwiec nie okazał się rewolucyjny, jeśli chodzi o reklamę tabletową. W 22 tytułach (w sumie 34 numerach) przebadanych przez sieć reklamy mobilnej Adrino zamieszczono łącznie 313 reklam. Średnia na jeden numer jest identyczna jak w maju – 9 reklam.
0 1 0 0 0 7.07.2015Empik School z agencją do obsługi w social mediaSieć szkół językowych Empik School (Learning Systems Poland) rozszerza współpracę z Directors. Agencja będzie obsługiwać markę w mediach społecznościowych, w tym zajmie się planowaniem i zakupem mediów.
0 1 0 0 0 6.07.2015Aviva nabyła udziały w Expanderze3 lipca po uzyskaniu zgody UOKiK została sfinalizowana transakcja nabycia 100% udziałów Expander Advisors przez Avivę. Stery Expandera decyzją rady nadzorczej dzierży dotychczasowy prezes, Andrzej Oślizło.