0 1 0 0 0 30.06.2015Znamy program XVI Kongresu Badaczy Rynku i OpiniiZakończyły się prace nad programem tegorocznego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii. Spotkanie rozpocznie się 23 października. Tematem będzie consumer intelligence.
0 4 0 0 0 30.06.2015Partia Napieralskiego i Rozenka prezentuje logo, internauci szukają skojarzeńGrzegorz Napieralski i Andrzej Rozenek założyli partię Biało-Czerwoni. Jej powstanie politycy ogłosili 29 czerwca. Wkrótce zaprezentowali też logo. Internauci doszukują się w nim podobieństwa m.in. do wiatraka lub symbolu radioaktywności.
0 3 0 0 0 30.06.2015Krzysztof Hołowczyc namawia: „Zarycz dla życia”Na początku lipca startuje „Zarycz dla życia” – program odpowiedzialności społecznej. Jego celem jest kreowanie bezpiecznych zachowań związanych z prowadzeniem samochodu. Krzysztof Hołowczyc nominuje w nim osoby, które zaryczą, naśladując dźwięk silnika. Poparcie i udział w akcji zgłosili m.in. Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny czy Rafał Sonik.
0 1 0 0 0 30.06.2015Najlepsze kampanie mobilne w Polsce według IAB PolskaUkazał się zbiór case studies „Marketing mobilny 2015” wydany przez IAB Polska. W publikacji znajdują się wyselekcjonowane przez ekspertów z grupy roboczej mobile przykłady najbardziej wartościowych kampanii mobilnych na polskim rynku.
0 1 0 0 0 30.06.2015T-Mobile partnerem technologicznym Ekstraklasy i dostawcą nowej usługiWraz początkiem sezonu 2015/2016 Ekstraklasy zmienia się zaangażowanie firmy T-Mobile w rozgrywki. Po czterech latach współpracy jako sponsor tytularny operator został partnerem technologicznym i zajmie się dostarczaniem statystyk meczowych dla kibiców rozgrywek.
0 1 0 0 0 30.06.2015Money.pl w nowej odsłonie i z nowym logoGrupa Wirtualna Polska przebudowała jedną ze swoich marek – Money.pl. Portal ruszył w nowoczesnej odsłonie. Obok modułowego układu pojawiło się też nowe logo.
0 2 0 0 0 30.06.2015Katowicki Supersam reklamowany agitacyjnymi sloganamiW czerwcu ruszyła kampania reklamowa katowickiego centrum handlowego Supersam. Jej głównym motywem są propagandowe slogany i hasła nawiązujące do minionej epoki, a tym samym do dawnego obiektu.
0 1 0 0 0 30.06.2015Przelew w banku ma być szybki – badanie „Wizerunek polskiego sektora bankowego”Jedna trzecia ankietowanych klientów banków (32 proc.) obok kwestii związanych z opłatami za najważniejszą cechę przelewu uznała szybkość transakcji. To wniosek z badania „Wizerunek polskiego sektora bankowego”, zrealizowanego przez Związek Banków Polskich we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową (KIR).
0 1 0 0 0 30.06.2015Pięć sposobów, by zbudować markę małej firmyMarkę można budować nie tylko inwestując w nią ogromne sumy pieniędzy. To także, a może przede wszystkim, uczucia i myśli, jakie pojawiają się u konsumentów na jej wspomnienie. Co powinny robić małe firmy, by odnieść sukces? Na to pytanie stara się odpowiedzieć Robert Jones z agencji Wolff Olins.
0 1 0 0 0 29.06.2015Superbrands: Marka – żona i kochanka, czyli o znaczeniu i roli marki w życiu PolakówBadanie „Marka w życiu Polaka” przeprowadzone na zlecenie Superbrands Polska pokazuje, jakie miejsce zajmują marki w życiu Polaków.