0 1 0 0 0 26.06.2015Agata Meble odświeża wizerunekSieć salonów Agata Meble rozpoczyna proces rebrandingu. Zmianie uległa oficjalna nazwa firmy, która obecnie brzmi Agata. Kolejnym krokiem będzie odświeżenie identyfikacji wizualnej marki.
1 1 0 0 0 26.06.2015Reklama telewizyjna aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)Bank Millennium rozpoczyna kampanię nowej aplikacji mobilnej i zachęca do udziału w promocji „Zyskaj 360 zł”. W reklamie ponownie zobaczymy Radosława Kotarskiego.
0 1 0 0 0 26.06.201550% mniej odpadów spożywczych. Nestlé zobowiązuje się do dalszych działań na rzecz niemarnowania żywnościNestlé i inni członkowie Forum Dóbr Konsumpcyjnych (Consumer Goods Forum, CGF) zobowiązali się do zmniejszenia o połowę ilości odpadów żywnościowych w całej swojej działalności do 2025 r. w porównaniu z rokiem 2016 oraz do wspierania celów ONZ w tym zakresie.
0 1 0 0 0 26.06.2015IAB Polska prezentuje „Raport strategiczny Internet 2014”Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentował 12. edycję raportu strategicznego na temat rynku reklamy online. Największy wzrost wartości osiągnęła ponownie reklama na urządzeniach mobilnych, co wynika z lawinowego wzrostu liczby użytkowników tych platform i konsumpcji treści za ich pomocą.
0 1 0 0 1 26.06.2015Samorząd województwa zachodniopomorskiego przypomina: „Alkohol ciągnie na dno”Samorząd województwa zachodniopomorskiego rozpoczął kampanię informacyjną „Alkohol ciągnie na dno”. To kontynuacja wcześniejszych działań na rzecz bezpiecznego wypoczynku nad wodą.
2 1 0 0 0 26.06.2015„Kto wie, jak oszczędzać, ten ma!” – przekonują Agata Kulesza i Marek Kondrat w reklamie ING (wideo)ING Bank Śląski powraca z kampanią konta oszczędnościowego. W nowej serii spotów przekonuje Polaków do oszczędzania, dając im wskazówki i podpowiedzi.
0 1 0 0 0 26.06.2015Delecta i Bakalland w kampanii „Festiwal wypieków” przygotowują książkę kucharskąW połowie czerwca ruszyła pierwsza wspólna kampania promocyjna marek Delecta i Bakalland. Hasło działań brzmi „Festiwal wypieków”.
9 1 0 0 0 26.06.2015„Odwaga ratuje życie” – kampania Rzecznika Praw Dziecka (wideo)Odwaga kojarzy się z pewnością siebie i siłą, ale to przede wszystkim umiejętność podejmowania mądrych decyzji, zdolność do asertywnych postaw, odpowiedzialność za siebie i bliskich. Przez całe lato dzieciom i młodzieży przypominać będzie o tym kampania Rzecznika Praw Dziecka, pod hasłem „Odwaga ratuje życie”.
1 1 0 0 0 26.06.2015McDonald’s promuje wakacyjną ofertę (wideo)McDonald’s wprowadził do oferty nowe propozycje. Towarzyszy temu kampania reklamowa. Działania rozpoczęły się 25 czerwca.
0 1 0 0 0 25.06.2015Wideo online wśród młodych widzów przerasta zasięgiem tradycyjną telewizję – MediaCom Warszawa93% wszystkich osób w wieku 16–24 lata w Polsce korzysta z materiałów wideo online – wynika z analiz domu mediowego MediaCom Warszawa. Przygotowano je na podstawie danych Gemiusa i Nielsen Audience Measurement.