0 3 0 0 0 22.06.2015Akcja „Marwitalizacja” – Marwit motywuje do zdrowego stylu życiaTrwa ogólnopolska kampania „Marwitalizacja” prowadzona przez Marwit – markę jednodniowych soków, sałatek, surówek i zup. Ma zachęcać konsumentów do zmiany nawyków żywieniowych. Ambasadorem działań jest znany z programu „Top Chef” Grzegorz Łapanowski.
0 1 0 0 0 22.06.2015Adam Małysz ambasadorem MiniAmbasadorem marki Mini (BMW Group) w Polsce został Adam Małysz. Po sukcesach na skoczni narciarskiej rozpoczął przygodę z motorsportem. Karierę od 2015 r. kontynuuje za kierownicą modelu All4 Racing.
1 1 0 0 0 21.06.2015„Zrozumiała, potrzebna, interesująca” – opinie Polaków o kampanii Fundacji Mamy i TatyKampania „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” prowadzona przez Fundację Mamy i Taty wywołała w Polsce burzliwą dyskusję na temat macierzyństwa. Wyniki badania Domu Badawczego Maison na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna wskazują, że reklama w zaledwie kilka dni dotarła do niemal połowy dorosłych Polaków.
0 3 0 0 2 19.06.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYZ książką przy kawie o marketingu! Tylko dla czytelników serwisu Marketing przy Kawie – rabat 30% na książkiZ książką przy kawie, o marketingu... brzmi ciekawie. Jeśli drogę do celu na mapie social media wskazuje sam Gary Vaynerchuk, a przez meandry strategii marketingowych prowadzi Maciej Tesławski, to już znakomita inspiracja do dyskusji. Jeszcze przewodnik „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”, aby mieć ogląd całościowy i kolejne tematy do rozmowy. Zapraszamy po więcej szczegółów – obiecujemy, że warto!
1 1 0 0 0 19.06.2015Kryminalne historie w kampanii rekrutacyjnej warszawskiej uczelni (wideo)Stalking, śledzenie, a wreszcie zbrodnia – to nie scenariusz kryminalnego serialu, lecz spotu rekrutacyjnego Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie. Szkoła zachęca do rozpoczęcia studiów o specjalności kryminologia i kryminalistyka.
1 1 0 0 0 19.06.2015„#DajCałusa” – Coca-Cola rozpoczyna drugą odsłonę jubileuszowej kampanii (wideo)Wystartowała druga faza kampanii z okazji stulecia szklanej butelki najbardziej znanego napoju marki Coca-Cola. Zaprezentowano nowy spot, a na etykietach butelek znów pojawiły się popularne imiona i pseudonimy.
0 1 0 0 0 19.06.2015Brave – agencja eventowa w grupie kapitałowej ArteriaPo półtora roku funkcjonowania w strukturze Polymus (Arteria) Polymus Events przekształca się w odrębną spółkę pod nazwą Brave. Zajmie się obszarem eventów i promocji.
1 4 0 0 0 19.06.2015„Ostatni dyżur” – kampania społeczna wykorzystująca wirtualną rzeczywistość (wideo)Naczelna Rada Pielęgniarek i Położnych wykorzystała w kampanii wirtualną rzeczywistość. Ma to pomóc przekonać rządzących i zwykłych obywateli do konieczności podjęcia działań zapewniających ciągłość zawodu pielęgniarki. Dzięki technologii virtual reality można zobaczyć, jak wygląda praca pielęgniarek.
1 1 0 0 0 19.06.2015„Prąd jak prąd – tylko tańszy!” – PGE zachęca do zmiany dostawcy energii elektrycznej (wideo)Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię zachęcającą do wybrania jej usług. Akcja „Prąd jak prąd – tylko tańszy!” ruszyła na początku czerwca i potrwa do końca wakacji.
3 1 0 0 0 19.06.2015Vlogerzy na nośnikach DOOH z okazji 10. urodzin YouTube (wideo)Z okazji 10. rocznicy powstania YouTube od 22 czerwca trzynastu znanych vlogerów zamieszczających filmy w tym serwisie pojawi się na ulicach, dworcach i stacjach benzynowych w całej Polsce. Wideo z ich udziałem będzie można zobaczyć przez miesiąc na 192 nośnikach digital DOOH.