1 1 0 0 0 17.06.2015Wakacyjna oferta Internetu w kampanii Orange (wideo)Promocyjna usługa Orange wprowadzana jest z myślą o użytkownikach oferty na kartę, którzy chcą korzystać z Internetu w czasie wakacji. W reklamie możliwości te zachwala Robert Górski – artysta kabaretowy, który występował już we wcześniejszych spotach operatora.
0 1 0 0 0 16.06.2015Ebola Play zmienia nazwę na Experience TenAgencja Ebola Play zmienia nazwę na Experience Ten. Zmianie uległa też wizualizacja oraz portfolio usług.
0 1 0 0 0 16.06.2015Sprzedaż wielokanałowa w branży fashion w powijakach? Raport „Shopping Show 2015”Co myśli branża fashion o sprzedaży wielokanałowej? W jakim stopniu firmy z tego sektora są przygotowane do wdrożeń rozwiązań off- i online? Na te pytania próbują odpowiedzieć twórcy raportu „ShoppingShow” – Rubikom Strategy Consultants i marka Virtoo.
0 2 0 0 0 16.06.2015Kupując narzędzia ogrodnicze, konsumenci kierują się radami sprzedawcy – ARC Rynek i OpiniaWłaściciele ogrodów i działek bardzo często szukają fachowej porady w zakresie wyboru narzędzi ogrodowych bezpośrednio w sklepach specjalistycznych. Wybierając mechaniczne narzędzia ogrodnicze, kupujący przede wszystkim zwracają uwagę na markę. Najbardziej znaną jest Stihl. Najczęściej kupowane narzędzie mechaniczne to kosiarka – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 16.06.2015Konkurs na logo Centrum Spotkania Kultur w LublinieCentrum Spotkania Kultur w Lublinie we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłasza otwarty, jednoetapowy konkurs na przygotowanie identyfikacji wizualnej powstającej siedziby CSK. Designerzy mają za zadanie zaprojektować logo centrum, a zwycięzca wykona pełną identyfikację instytucji.
0 1 0 0 0 16.06.2015Przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną „Smaki Europy – jakość i tradycja”16 czerwca ogłoszone zostało postępowanie przetargowe na wybór firmy, która wdroży trzyletnią kampanię informacyjno-promocyjną „Smaki Europy – jakość i tradycja”. Budżet to ponad 5,3 mln euro netto.
0 1 0 0 0 16.06.2015DDB & Tribal Warszawa z nagrodą Facebook AwardsOgłoszono listę zwycięzców 4. edycji konkursu Facebook Awards. Wyróżniane są w nim najbardziej kreatywne kampanie, jakie w minionym roku prowadzone były na Facebooku i Instagramie. Po raz pierwszy nagrodzono polską agencję – złoto zdobyła DDB & Tribal.
3 1 0 0 0 16.06.2015Żubr, jeleń, dziki i bobry w kampanii piwa Żubr (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Żubr. W jej ramach przygotowano spot z trzema alternatywnymi zakończeniami. Reklamy emitowane będą do końca lipca w telewizji i na Facebooku.
0 3 0 0 0 16.06.2015Spadek wydatków reklamowych branży finansowej w pierwszym kwartale 2015 r.W pierwszym kwartale 2015 r. wydatki sektora finansów na reklamę wyniosły ponad 104 mln zł. To o ponad 50 mln mniej niż w ostatnim kwartale 2014 r. i o prawie 11 mln mniej w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku – wynika z analiz domu mediowego Codemedia.
0 1 0 0 0 16.06.2015Apple, Google, Microsoft najcenniejszymi markami technologicznymi – BrandZ Top 100Marka Apple odzyskała pozycję lidera w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ top 100 za rok 2015, wyprzedzając Google. Trzecie miejsce wśród marek technologicznych i zarazem w całym zestawieniu przygotowanym przez firmę Millward Brown zajmuje Microsoft.