0 1 0 0 0 3.06.2015Tematy, po które sięgają młodzi i wykształceni internauci – wyniki badaniaJedna piąta polskich internautów ma od 18 do 29 lat i deklaruje wykształcenie co najmniej średnie. Gemius sprawdził, jaka tematyka stron WWW cieszy się ich zainteresowaniem.
3 1 0 0 0 3.06.2015„Nie bij. Bądź bezpiecznym rodzicem” – przekonują Magdalena Różczka, Omenaa Mensah i Marcin Perchuć (wideo)Fundacja Krajowe Centrum Kompetencji kontynuuje akcję „Kocham. Nie biję”. Celem jest przeciwdziałanie przemocy wobec dzieci.
1 1 0 0 0 3.06.2015„Upust czy wyposażenie”? – Škoda reklamuje model Rapid (wideo)Z początkiem czerwca wystartowała kampania marki Škoda. Jej hasło to: „Upust czy wyposażenie?”.
2 1 0 0 0 3.06.2015„Nie ma to jak dobry sąsiad” – sieć Max Elektro promowana jako lokalna i bliska (wideo)Co zrobić, gdy mieszkamy w małym miasteczku, od najbliższego sklepu z RTV, AGD i multimediami dzieli nas kilkadziesiąt kilometrów, a chcemy kupić telewizor lub pralkę? Odpowiedź na to pytanie zaproponowano w kampanii marki Max Elektro – sieci sklepów z tego rodzaju artykułami.
0 1 0 0 0 3.06.2015Ericsson: 70% populacji świata będzie używać smartfonów do roku 2020Do 2020 r. zaawansowane technologie mobilne będą powszechnie stosowane na całym świecie. Liczba subskrypcji smartfonów zwiększy się ponad dwukrotnie, osiągając 6,1 mld. 70% populacji świata będzie korzystać ze smartfonów, a 90% będzie objętych zasięgiem mobilnych sieci szerokopasmowych – wynika z „Mobility Report 2015” przygotowanego przez firmę Ericsson.
0 1 0 0 0 3.06.2015Powstaje Rada Etyki Branży EventowejStowarzyszenie Branży Eventowej podjęło uchwałę o powołaniu Rady Etyki. Nowy organ ma promować standardy etyczne wśród członków stowarzyszenia i całej branży.
2 1 0 0 0 3.06.2015Premiera nowego badania PBI/GfK Polonia na Forum IAB 2015Podczas Forum IAB nastąpi premierowa prezentacja pomiaru oglądalności witryn i aplikacji, z których korzystają polscy użytkownicy Internetu. Badanie w nowej odsłonie prowadzić będzie od przyszłego roku GfK Polonia. O badaniu i jego elementach opowiedzą Andrzej Garapich – prezes zarządu PBI oraz CEO firmy GfK na świecie – Matthias Hartmann.
1 1 0 0 0 3.06.2015„Zrób to na leniwca” – banki zachęcają do doładowania telefonu przez Internet (wideo)Rozpoczęła się kampania „Zrób to na leniwca”. Promuje doładowania telefonów na kartę przez Internet.
1 4 0 0 0 3.06.2015„Leć, jedzenie poczeka!” – Whirlpool z kampanią ambientową (wideo)Marka Whirlpool rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną linii lodówek Supreme No Frost. W ramach działań „Odkryj totalną świeżość” na lotniskach pojawią się wielkie warzywa, które będą czekać na podróżnych.
0 1 0 0 0 3.06.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSzkolenie z Google AdWords od SemHouse w połowie czerwcaTo kolejne z cyklu całorocznych szkoleń. Tym razem odbędzie się ono w Warszawie 18–19 czerwca. Jego celem jest zapoznanie uczestników z obsługą programu AdWords, a także z najlepszymi praktykami tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google.(Informacja promocyjna)